Każdy dzień rozpoczynamy karmieniem i sprzątaniem. Koty dostają dwa posiłki dziennie - śniadanie w godzinach 8-10:00 i kolację około godziny 18:30 [w przypadku specjalnej diety, stosujemy się do zaleceń przekazanych przez Właściciela pupila]. Zmiana karmy to dla kota stres, dlatego preferujemy podawanie karmy dostarczonej przez Państwa. Na życzenie podajemy także suplementy kociej diety.

Kotom podajemy wyłącznie źródlaną wodę butelkowaną. Woda zmieniana jest raz dziennie, a wszelka zastawa używana w hotelu myta w wysokich temperaturach w zmywarce.

Przekazane przez Państwa jedzenie, przechowywane jest z oznaczeniem pokoju w warunkach wskazanych przez producenta karmy. Karmy suche przesypujemy do oznaczonych, hermetycznych puszek. Dysponujemy dużą lodówką, gdzie w czasie upałów trafia karma puszkowana.

Nasz personel szkoli się z zakresie kociej dietetyki i behawioryzmu i aktywnie korzysta z tej wiedzy w codziennej opiece nad Państwa kotkiem.

Na co dzień używamy żwirków bentonitowych jak Benek Compact Niebieski lub Master Golden Grey oraz żwirku drewnianego Cat's Best. W przypadku, gdy kotek przyzwyczajony jest do używania innego typu żwirku, prosimy o zabranie go ze sobą.

W ciągu dnia każdy zwierzak ma swój czas z opiekunem, gdzie w zależności od preferencji, jest głaskany, bawi się, czy jest czesany. Manicure pazurków jest standardem przy pobycie w Katerii.

W czasie przyjęcia kota do hotelu ustalamy z Państwem indywidualne potrzeby i zwyczaje Waszego pupila. Przez większość dnia kot widzi opiekunów. Z zasady prowadzimy rozmowy z kotami, przy okazji zerkając jak się mają. 

Na Państwa życzenie przy pobycie tygodniowym dwukrotnie przesyłamy wiadomość multimedialną w postaci filmu z kotkiem lub zdjęć i informacji o przebiegu wakacji. 

Na zapytania o stan ogólny kotka odpowiadamy smsowo poza porami karmienia i sprzątania, w godzinach działania Katerii. Mamy także przygotowaną instalację pod system kamer w apartamentach, ale na tą usługę trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.