PRZYJĘCIE KOTA DO HOTELU

Do hotelu przyjmujemy wyłącznie koty:

  • zdrowe i niewychodzące
  • z aktualnymi szczepieniami [wykonanymi nie mniej niż 2 lata temu i w przypadku szczepień nowych, wykonanymi minimum na 3 tygodnie przed pobytem w naszym hotelu]
  • odrobaczone [w przypadku braku aktualnego odrobaczenia, sugerujemy zastosowanie kropelki typu spot jak np. Advocat, czy Stronghold]
  • nieagresywne i korzystające z kuwety
  • koty dorosłe po zabiegu kastracji/sterylizacji 
  • koty dorastające powyżej 5 miesiąca życia [Nie ponosimy odpowiedzialności za wystąpienie ropomacicza u kotek przed sterylizacją. Nie przyjmujemy kocurów znaczących teren]

Kot do hotelu zgłasza się:

  • przy pierwszej wizycie w towarzystwie opiekuna, przy kolejnych dopuszczamy dowóz przez kociego kuriera 
  • z książeczką zdrowia lub z paszportem, z adnotacją aktualnych szczepień i odrobaczeń
  • w transporterku
  • z własnym jedzeniem przewidzianym na czas pobytu [można przygotować także kartkę wytycznymi dotyczącymi specjalnych potrzeb kota, bądź dawkowania jedzenia]
  • ulubioną zabawką lub kocykiem, o ile istnieje możliwość ich wyprania w przypadku zabrudzenia [każdy z kocich gości dostaje w pakiecie startowym zabawkę, saszetkę z przysmakiem i niespodziankę od hotelu, więc nic się nie stanie, gdy zapomnimy o tym punkcie]

Przed pierwszą wizytą kotka w hotelu wysyłamy Państwu mailem KARTĘ POBYTU KOTKA, na bazie której dokonujemy rezerwacji oraz przygotujemy odpowiedni pokój i warunki dla gościa. Kolejne wizyty wymagają wyłącznie potwierdzenia terminu pobytu. 

 

GODZINY PRZYJĘĆ I WYDAŃ KOTÓW

Przyjęcia kotów do hotelu odbywają się w po wcześniejszym umówieniu i wypełnieniu KARTY POBYTU KOTKA w dniach:

  • poniedziałek - piątek w godzinach 9.00 - 20:00 
  • oraz w soboty w godzinach 10:00-15:00

Wydania odbywają się również po wcześniejszym umówieniu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 20:00.

Za odbiór/wydanie kotka w godzinach 20:00- 8:30 pobieramy opłatę w wysokości 50 zł.

Mimo, że opieka nad kotami odbywa się przez 7 dni w tygodniu, nie wydajemy i nie przyjmujemy zwierząt w niedzielę i święta. Przyjęcia kotów w te dni następują tylko i wyłącznie w sytuacjach życiowych .

Nasz czas dzielimy między Państwa a koty, więc by zapewnić im maksimum naszej uwagi, a Państwu komfortowo przygotowane spotkanie, prosimy o punktualne przybycie.